25/5/18

Κώστας Μηλιωτάκης

Ο μουσικοσυνθέτης Κώστας Μηλιωτάκης γεννήθηκε στις 28 Αυγούστου 1976 στην Αθήνα και κατάγεται από την Κρήτη. Θεωρείται ένας από τους πιο επιτυχημένους συνθέτες του σύγχρονου ελαφρολαϊκού ρεπερτορίου, έχοντας στο ενεργητικό του, μεγάλο αριθμό τραγουδιών, πολλές επιτυχίες, καθώς και αρκετούς χρυσούς και πλατινένιους δίσκους.

Μεγάλες Επιτυχίες: Αγοράκι μου, Κάφτρα, Παράλληλη Αγάπη (Άντζυ Σαμίου), Αν φύγεις (Νίκος Βέρτης), Αχ καρδιά μου, Μόνο μαζί σου, Να μείνεις για πάντα, Τι δεν καταλαβαίνεις (Ηλίας Βρεττός), Αχαριστία, Γιατί αστέρι μου, Δεν υπάρχουν αντίο στο δρόμο μας, Έκανε τη νύχτα μέρα, Θα γυρίσει ο τροχός, Θα μείνει μεταξύ μας, Σκοτάδι, Στα πλήκτρα του κορμιού σου (Γιώργος Τσαλίκης), Δε φοβάμαι, Εγώ μιλάω με την καρδιά, Μαγκιά μου, Να μη σε γνώριζα, Ποτέ δεν έφυγες, Προχώρα, Τη μοναξιά φοβάμαι (Αγγελική Ηλιάδη), Χανόμαστε (Πέγκυ Ζήνα), Α ρε νύχτα (Σταύρος Κωνσταντίνου), Ένας αλήτης είμαι (Γιώργος Μάης) κ.ά.

Στα πλήκτρα του κορμιού σου
https://www.youtube.com/watch?v=Q0fe2b6osLQ
Στίχοι: Νίκος Σαρρής
Μουσική: Κώστας Μηλιωτάκης
Εκτέλεση: Γιώργος Τσαλίκης


Ποτέ δεν έφυγες
https://www.youtube.com/watch?v=56NH6ZAyX8g
Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μουσική: Κώστας Μηλιωτάκης
Εκτέλεση: Αγγελική Ηλιάδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες