28/3/18

Ειρήνη Χαρίδου

Γεννήθηκε το 1977 στην Αθήνα
Η τραγουδίστρια Ειρήνη Χαρίδου έχει σπουδάσει κλασσικό και βυζαντινό τραγούδι στο Εθνικό Ωδείο, κλασσική κιθάρα αλλά και σπουδές σύγχρονου τραγουδιού. Ξεκίνησε την καριέρα της στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 και έγινε πιο γνωστή μέσα από την τηλεοπτική σειρά "Ψίθυροι Καρδιάς" του 1997-98 αφού τραγουδούσε τότε τρία εξαιρετικά τραγούδια του Χρήστου Νικολόπουλου και της Ελένης Γιαννατσούλια το "Θεέ μου κάνε να μου πάνε όλα πρίμα", το "Ουρανέ μου" και το "Να πέσουν δέκα κεραυνοί". Το 1999 ο Κώστας Καλδάρας της γράφει όλα τα τραγούδια για τον πρώτο της δίσκο με τίτλο της "Αυλή του Φεγγαριού". Το 2000 κυκλοφόρησε το single "Έλα και συ" ενώ το 2001 κυκλοφόρησε μαζί με τον Γιάννη Παπαϊωάννου νέο δίσκο με τίτλο "Σαράντα Κύματα". Από το δίσκο αυτό ξεχώρισε το τραγούδια "Όμορφα ταξίδια". Στο πέρασμα όλων αυτών των ετών η Ειρήνη συνεργάστηκε με εξαιρετικούς συνθέτες και στιχουργούς αλλά και αξιολογότατους ερμηνευτές. Παρότι δεν είναι από τις προβεβλημένες ερμηνεύτριες παραμένοντας πάντα σταθερή αξία. 

Θεέ μου κάνε να μου πάνε όλα πρίμα
https://www.youtube.com/watch?v=7pDVklD-ReA
Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Ειρήνη Χαρίδου


Ουρανέ μου
https://www.youtube.com/watch?v=HJ3TxzSy60A
Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Ειρήνη Χαρίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες