13/1/18

Μάρω Μπιζάνη (1944-2006)



Η λαϊκή στιχουργός Μάρω Μπιζάνη γεννήθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου 1944 στο Πειραιά και σε ηλικία 22 ετών άρχισε να γράφει στίχους για μικρότερα ονόματα του χώρου και από το 1978 για τραγουδιστές και συνθέτες μεγάλου βεληνεκούς (Κριμιζάκης, Νάκης Πετρίδης, Χρυσοβέργης, Μαρκέας, Παπαβασιλείου κ.ά). Έχει γράψει κυρίως στίχους αλλά και κάποιες φορές και τη μουσική. Έγραψε τραγούδια για τον διαγωνισμό τραγουδιού Θεσσαλονίκης αλλά και για τη Eurovision. Σταμάτησε να δισκογραφεί το 1986 κι επέστρεψε για λίγο το 1992, όπου και αποσύρθηκε οριστικά. Πέθανε τον Απρίλιο του 2006

Μεγάλες της Επιτυχίες: Μη μου τη χαλάς τη νύχτα (Καρουσάκης), Τι σημασία (Μπέμπα Μπλανς), Αμ δε, Κι έκλεγε μαζί μου ο Θεός, Να μ΄ αγαπάς, Όμως τώρα τι κάνουμε πες μου (Τζένη Βάνου), Αν γυρίσεις (Πουλόπουλος), Άσε με να σ' αγαπάω (Λίτσα Διαμάντη), Αυτός ο άνθρωπος αυτός, Θέλω να κάνω ταραχή (Σακελλαρίου0, Ο τραγουδιστής, Εγώ θα σου μιλώ με τραγούδια (Νταλάρας), Αγάπα με μια στάλα, Ο πρόσφυγας, Τα μαύρα μάτια σου (Αγγελόπουλος), Εγωϊσμέ μου (Πάριος) κ.ά. 

Αυτός ο άνθρωπος αυτός
https://www.youtube.com/watch?v=ii7FFZwdKiM
Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας
Πρώτη εκτέλεση: Ρίτα Σακελλαρίου


Θέλω να κάνω ταραχή
https://www.youtube.com/watch?v=kQ9CH53JjCQ
Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης
Πρώτη εκτέλεση: Ρίτα Σακελλαρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες