28/11/17

Μαίρη Βάσου

Το "Μαίρη Βάσου" αποτελεί το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της λαϊκής τραγουδίστριας Μαρίας Βασιλαρέα. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και από πολύ μικρή ηλικία άρχισε το τραγούδι. Η πρώτη της μεγάλη επιτυχία ήρθε το 1982 με το τραγούδι "Όμορφα λόγια" για να ακολουθήσει έπειτα η συνεργασία της με τον Χρήστο Νικολόπουλο και σαν αποκορύφωμα αυτής συνεργασίας προέκυψε το τραγούδι "Με χρώματα κι αρώματα" (1986). Στην προσωπική της δισκογραφία συγκαταλέγονται οι δίσκοι "Μάθε με ξανά ν' αγαπώ", "Πάρ' την καρδιά μου", "Στεναγμέ μου", "Κάνε κάτι", "Ελα λίγο", "Ερωτικοί Καημοί" κ.α. Έκανε μάλιστα κι άλλες σημαντικές συνεργασίες όπως με τον Χάρη Κωστόπουλο στο τραγούδι "Η αγάπη είναι πυρκαγιά" (το πρώτο τραγούδι που έγραψε ο Χάρης Κωστόπουλος), αλλά και με το Ματθαίο Γιαννούλη. Τα χρόνια που ακολουθούν κάνει εμφανίσεις σε νυχτερινά μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.  Μετά απο μια μικρή αποχή επιστρέφει δριμύτερη με νέα δισκογραφική δουλειά σε συνεργασία με τον παραγωγό και στιχουργό Δημήτρη Βαρσαμίδη, με τίτλο "Τι άλλο θες".  Το 2014 συνεχίζει ακόμα πιο δυναμικά και κυκλοφορεί το νέο της CD "Θέλω αγάπη" , με παραγωγό αλλά και στιχουργό σχεδόν όλων των τραγουδιών και πάλι τον Βαρσαμίδη. Τέλος να τονιστεί οτι τα τελευταία χρόνια ασχολείται και με τη σύνθεση καθώς στα δυο τελευταία της cd υπογράφει τη μουσική σε επτά τραγούδια, όπως : "'Οσο εύκολα αγαπάς" , "Δεν είναι αρκετό" , " Έλα να πάμε διακοπές ", "Φτάνει", "Νυχτοπούλι", "Ζωή καλημέρα", "Έχω τη μυρωδιά σου"

Όμορφο Λόγια
https://www.youtube.com/watch?v=hWd7RITxPW0
Στίχοι: Στέφανος Νικίδης
Μουσική: Παναγιώτης Παπαχατζής
Εκτέλεση: Μαίρη Βάσσου


"Ένα θέλω να πω Μαρία για σένα κούκλα μου, ίσως δεν θυμάσαι, ήμουν 18 χρονών δούλευα στο Museum στη Θεσσαλονίκη λάντζα και πήγαινα νυχτερινό λύκειο... Μου έδσες μια συμβουλή τότε που την κράτησα σαν φυλακτό. Μου είπες "Νίνα, αν θες να ξεκινήσεις σε αυτή τη δουλειά κοίτα να μην ξεκινήσεις από τα σκατά, γιατί ΄κει θα μείνεις". Η ευκαιρία αυτή μου δόθηκε και την απέρριψα... Έγινα τραγουδίστρια μετά από 5 χρόνια. Δεν έγινα διάσημη μα πάντα είχα καλά παιδιά και καλούς μουσικούς όπου δούλεψα. Ευχαριστώ" Νίνα Παναγιωτίδου
Με χρώματα κι αρώματα
https://www.youtube.com/watch?v=6euyhMUigY4
Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Εκτέλεση: Μαίρη Βάσσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες