10/6/17

Χριστίνα Φαρμάκη

Η τραγουδίστρια των '90s Χριστίνα Φαρμάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα. Ξεκίνησε σαν μοντέλο και έλαβε μέρος στο πρώτο διαγωνισμό ομορφιάς που παρουσίασε ο Ant1 το 1990, γρήγορα όμως έκανε στροφή προς το τραγούδι με πολύ ανεβαστικούς-χορευτικούς ρυθμούς με λαϊκούς όμως ήχους. Στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 και περίπου για μία επταετία -πιο συγκεκριμένα από το 1994 μέχρι το 2000- είχε σταθερή παρουσία στις πίστες αλλά και στην δισκογραφία έχοντας στο ενεργητικό της 4 μεγάλα albums και 5 cd-singles. Πολύ γνωστά ήταν τα τραγούδια της "Πες μου τί σου φταίω", "Πάλι μόνη", "Η καρδιά σου η μεταξένια", "Ψέματα και λόγια", "Αυτή είμαι εγώ", "Έφταιξα", "Το φεγγάρι" κ.α.

Τελικά εγκατέλειψε γρήγορα όμως το τραγούδι αφού ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε ένα γνωστό συντοπίτη της. Βέβαια κατά περιόδους δούλεψε σε γνωστά καταστήματα εστίασης και clubs της Πάτρας ενώ ασχολείται και με τον χορό.

Έφταιξα τ΄ αναγνωρίζω
https://www.youtube.com/watch?v=qr4Fcln2bzg
Στίχοι: Κώστας Τριγώνης
Μουσική: Αντώνης Σκόκος
Πρώτη Εκτέλεση: Χριστίνα Φαρμάκη
Από το CD: "Μιά σ΄ αγαπώ μιά σε μισώ" (1998


Αναπνοή μου
https://www.youtube.com/watch?v=YmiwIR9fruY
Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μουσική: Δημήτρης Παρασκευόπουλος
Εκτέλεση: Χριστίνα Φαρμάκη
Από το δίσκο "Αυτή είμαι εγώ"(1996)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες