25/2/17

Λευτέρης Μυτιληναίος (1946-2021)

Ο τραγουδιστής Λευτέρης Μυτιληναίος γεννήθηκε στις 24 Απριλίου 1946 στην Αθήνα και μεγάλωσε στον Πειραιά. Πρωτοεμφανίστηκε στις πίστες σε νεαρή ηλικία ενώ το 1970 μπήκε και στην δισκογραφία. Ο Μυτιληναίος είναι ένας γνήσιος λαϊκός καλλιτέχνης με πολύ μεγάλες επιτυχίες στο ενεργητικό του (Αμφιβολίες, Λείπεις εσύ λείπει η ζωή μου, Κομπάρσος της καρδιάς σου, Ποια είσαι εσύ που την καρδιά μου δε ρωτάς, Για προδωμένους κ.ά.,) αλλά και πολύ σημαντικές συνεργασίες (Άκης Πάνου, Δήμος Μούτσης, Γιώργος Κατσαρός, Αλέκος Χρυσοβέργης, Αντώνης Ρεπάνης κ.α.). Πλέον ζει μόνιμα στην Θεσσαλονίκη. Παντρεύτηκε δύο φορές και απέκτησα, από το δεύτερο γάμο μου, ένα γιο.

Απεβίωσε στις 5 Απριλίου 2021.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
(1979) Τα φώτα χαμηλώστε, (1981) Θα σε λησμονήσω, (1985) Οι επιτυχίες μου, (1985) Θα περιμένω,(1983) Στάσου μια στιγμή, (1983) Αξέχαστες επιτυχίες, (2006)14 μεγάλα τραγούδια, (2004) Μου λείπεις σου φωνάζω, (2004) Κατευθείαν στην καρδιά, (2002) Η δική μου υπογραφή.

Συγχώρα με που φεύγω (Κομπάρσος της καρδιάς σου)
https://www.youtube.com/watch?v=fCKHaxhxQ4Y
Στίχοι: Πυθαγόρας
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός
Πρώτη εκτέλεση: Λευτέρης Μυτιληναίος


Αμφιβολίες

https://www.youtube.com/watch?v=vH0z4RT-i7g
Στίχοι-Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Πρώτη εκτέλεση: Λευτέρης Μυτιληναίος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες