29/10/16

Σταύρος Λιβυκός

Ο ελαφρολαϊκός τραγουδιστής Σταύρος Λιβυκός μετρά περισσότερα από τριάντα χρόνια στο μουσικό στερέωμα. Έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του χώρου συνθέτες, στιχουργούς, τραγουδιστές ενώ και ο ίδιος είναι συνθέτης και στιχουργός αφού έχει γράψει περισσότερα από 120 τραγούδια κυρίως διασκεδαστικά-χιουμοριστικά, ανάμεσα τους και το "Πάρε τηλέφωνο τον Κερατά", "Κάνει καλό", "Είσαι το μωρό μου", ενώ αρκετά κομμάτια του έκαναν επιτυχία και στην γειτονική Βουλγαρία ("Σκάσε", "Φτάνει φτάνει", "Κολλάει", "Ναι ναι"). Ενώ επιτυχίες του έχουν τραγουδήσει δημοφιλείς Έλληνες τραγουδιστές, όπως ο Νότης Σφακιανάκης («Αιχμάλωτός σου»). Ο Σταύρος Λιβυκός είναι παντρεμένος με την Υβόννη από την Πολωνία κι έχει δύο παιδιά τον Γιάννη και την Αννα.

Ψεύτες, Ρουφιάνοι
https://www.youtube.com/watch?v=EU_8-RKT_Lw
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Σταύρος Λιβυκός
 
"Συνήθως τα τραγούδια που γράφω και τραγουδάω έχουν διασκεδαστικό χαρακτήρα. Το συγκεκριμένο τραγούδι που θα ακούσετε, το έγραψα πριν μερικούς μήνες και προοριζόταν για κάποιον καταξιωμένο τραγουδιστή. Επειδή δεν προέκυψε η συνεργασία, αποφάσισα να το τραγουδήσω εγώ, γιατί αγανάκτησα όπως όλοι εσείς, που τόσες φορές μας πρόδωσαν, μας είπαν ψέματα, μας υποτίμησαν, σκότωσαν τα όνειρα μας. Άνθρωποι... που εύκολα ξεχνούν τις υποσχέσεις που δίνουν σε όλους εμάς, τον λαό, τους απλούς ανθρώπους που προσφέρουμε αξιώματα και δίνουμε εξουσία σε ψεύτες, σε υποκριτές, σε αριβίστες...Θεός φυλάξει!!!" Στάυρος Λιβυκός
Σταύρος Λυβικός -Πάρε τηλέφωνο τον κερατά
https://www.youtube.com/watch?v=jqm8QHGaMGo

1 σχόλιο:

  1. ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΙΒΥΚΟΣ - ΨΕΥΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ

    (1ο κουπλέ)
    Έκανα άπο παιδί όνειρα αλλιώτικα,
    όμως ήρθανε σκάρτοι καιροί και έτσι προδώθηκα,
    κι όλοι αυτοί που τους πίστεψα εδώ, μου ΄πανε ψέματα,
    τους ρωτάω αλήτες γιατί κι αλλάζουνε θέματα. (δις)

    (Ρεφραιν)
    Μου σκοτώνουνε τα όνειρά μου, κάποιοι,
    απ΄την κούνια τους ήτανε όλοι σάπιοι.
    Η σπουδή τους στο ψέμα κι πλάνη
    είναι όλοι αλήτες ρουφιάνοι
    (Η σπουδή τους στο ψέμα κι πλάνη
    Είναι ψεύτες αλήτες ρουφιάνοι.)

    (2ο κουπλέ)
    Έκανα όνειρα και γκρέμμιζα σύνορα,
    τώρα όμως φοβάμαι να ζώ σ΄αυτό «το σήμερα».
    Ψεύτες και υποκριτές στη σειρά, φτιάχνουν την μοίρα μου,
    και σε ρίχνουνε μες την πυρά δόλια πατρίδα μου. (δις)

    (Ρεφραιν)
    Μου σκοτώνουνε τα όνειρά μου, κάποιοι,
    απ΄την κούνια τους ήτανε όλοι σάπιοι.
    Η σπουδή τους στο ψέμα κι πλάνη
    είναι ψεύτες αλήτες ρουφιάνοι.
    (Η σπουδή τους στο ψέμα κι πλάνη
    Είναι ψεύτες είν΄ αλήτες είναι ρουφιάνοι.

    ΨΕΥΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες