21/6/15

Γιώργος Θεοφάνους



Γιώργος Θεοφάνους συνθέτης και στιχουργός από την Λάρνακα της Κύπρο, με σπουδές στην Αμερική και τη Ελλάδα. Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου και συχνά πυκνά είναι κριτής στα διάφορα talent shows. Ξεκίνησε την καριέρα του μαζί με την Ευρυδίκη.
Δις παντρεμένος και με παιδιά.

Μερικά από τα καλύτερα του τραγούδια είναι το: Έλα να με τελειώσεις, Κι έκρυψα το πρόσωπό μου, Μια αναπνοή, Εγώ είμαι εδώ, Ποια νομίζεις πως είσαι (με τον Αντώνη Ρέμο), ο Παλιόκαιρος, Ο δικός μου ο δρόμος (σε στίχους Εύης Δρούτσα), Έχω μια αγάπη, Δε θέλω τέτοιους φίλους (με τον Πασχάλη Τερζή), Φεγγάρι, Έλα που φοβάμαι, Kόκκινη Γραμμή, Δίπλα σε σένα (με τη Νατάσσα Θεοδωρίδου), Το κύμα (με τη Χάρις Αλεξίου), Κάνε στην άκρη (με την Άντζελα Δημητρίου), Ένα τραγούδι ακόμα (με το Χρήστο Δάντη), Τίποτα δε γίνεται τυχαία (με τη Μαρινέλλα), Δώρο θεού, Απονομή δικαιοσύνης (με την Καίτη Γαρμπή), Το μόνο που θυμάμαι, Πυξίδα, Τέρμα, Εμένα Ξεχασέ με, Μίσησε με (με την Ευρυδίκη), Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου (με το Σάκη Ρουβά), κ.α. Ήταν ιδρυτής του συγκροτήματος ONE και Τριημιτόνιο. Έγραψε και ένα βιβλίο, με τίτλο Αιώνιος δείπνος (2008, μυθιστόρημα)


Κύμα 
https://www.youtube.com/watch?v=LSshXZqcmbY
Στίχοι-Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη Εκτέλεση: Χάρις Αλεξίου   


Έχω μια αγάπη
https://www.youtube.com/watch?v=EMN9ZX3EWas
Στίχοι-Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικες Προβολες